Klik hier en bekijk onze DagDeals & Bespaar Flink op je nieuwe toestel  

Skip to content

Hulp nodig?

📞085 016 3317

Winkelwagen
0 items

Hoe meld je een retour aan?

Stap 1: Log in met het e-mailadres waarmee je hebt besteld

Stap 2: Je krijgt een code per mail toegestuurd om in te loggen (check ook je Spamfolder!)

Stap 3: Meld je retour aan en vermeld daarbij waarom het artikel retour wordt gestuurd.

Stap 4: Wij accepteren de aanmelding en sturen je een retourlabel toe.

RETOURNEREN

Een annulering, wijziging of toevoeging aan je bestelling is doorgevoerd, zodra je hiervan een bevestiging ontvangen hebt per e-mail of telefonisch. Indien dit niet het geval is, wordt de bestelling verstuurd zoals deze oorspronkelijk geplaatst is. Eventuele retourkosten of verzendkosten voor een nieuwe bestelling komen dus voor rekening van onze klant. 

Ben je niet tevreden over de bestelling die je hebt ontvangen of heb je een defect artikel ontvangen? Dan lossen wij dat natuurlijk netjes voor je op!

Let op: alle zakelijke aankopen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. 

ER ZIJN 2 SOORTEN RETOUREN, NAMELIJK:

  1. Recht van retour binnen 30 dagen
  2. Retour in verband met defect / verkeerd product

1: Voorwaarden herroepingsrecht binnen 14 dagen

Mocht je gebruik willen maken van het herroepingsrecht, dan kun je zonder opgaaf van reden de producten retour zenden zonder enige voorwaarden. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Voor een zo snel mogelijke verwerking van je retour vragen wij je om de retour aan te melden via het klantaccount op onze website

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. De directe kosten voor het terugsturen van de producten zijn voor jouw rekening. Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.

Je kan via je klantaccount gemakkelijk de producten selecteren die je aan ons retour wilt sturen, er wordt automatisch €5,99 ingehouden op het totaalbedrag. Je ontvangt daarna een retourlabel van ons.

Opmerkingen:

  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  • Er is geen sprake van een maatproduct, zoals producten die speciaal voor de klant zijn bedrukt of bewerkt

Terugbetaling

Als de geretourneerde producten voldoen aan de bovengenoemde voorwaarden, dan zullen wij 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring de gehele bestelling, inclusief de eventueel gemaakte verzendkosten vanuit de verzender (123TelecomShop), crediteren op je bank, creditcard of PayPal rekening. Indien je gebruik hebt gemaakt van Klarna, verminderen we het bedrag van de geretourneerde artikelen op deze rekening. Je ontvangt via de mail een creditfactuur hiervan. Voldoet het geretourneerde product(en) niet aan onze retour voorwaarden, dan zal het aankoopbedrag niet gecrediteerd worden en zullen wij hierover contact met je opnemen.

2: Retour in verband met defect / verkeerd product

Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Meld je retour aan via het klantaccount en geef duidelijk aan wat er aan de hand is. Probeer een foto toe te voegen waarop we duidelijk kunnen zien wat er aan de hand is. 

Na de aanmelding gaan we direct aan de slag met het beoordelen van de aanvraag en word je op de hoogte gehouden.

Bedankt voor het abonneren!

Deze e-mail is geregistreerd!

Shop the look

Selecteer Opties

Edit Option
Back In Stock Notification
this is just a warning
Login
Dadao proudct review Shopify review